Jak złożyć zamówienie?
Należy przejść do zakładki 'Sklep' w górnym menu.
Z listy kategorii lub w wyszukiwarce 'Moc wyszukiwania' należy wybrać szukany artykuł (np. 'włóczka Traumseide'). Poprzez kliknięcie przycisku 'dodaj do koszyka' umieszczamy nasz artykuł w wirtualnym koszyku. Pod menu widać kolejny przycisk 'Pokaż koszyk', po kliknięciu jesteśmy gotowi do finalizacji zamówienia. Należy podać formę dostawy, sposób zapłaty, dane adresowe i nr telefonu. Potwierdzenie zamówienia zostanie wysłane na Twój adres email.
Jak sprawdzić status swojego zamówienia?
Najłatwiej jest, gdy jesteś naszym użytkownikiem. Każde Twoje zamówienie jest rejestrowane na Twoim koncie, a listę zamówień oraz ich status znajdziesz na dole strony w zakładce 'Zarządzanie -> Lista twoich zamówień'.
Jeżeli nie jesteś naszym zalogowanym użytkownikiem, wtedy należy w zakładce 'Zarządzanie -> Lista twoich zamówień' wpisać nr zamówienia oraz kod, który został do Ciebie wysłany maile przy potwierdzeniu zamówienia.
Czy mogę połączyć zamówienia?
Tak, oto co należy zrobić by wszystko zostało dobrze wysłane:
- złóż dodatkowe zamówienie z zaznaczeniem opcji dostawy 'Łączenie zamówień' po to, by system nie naliczył Ci dodatkowych kosztów dostawy.
- napisz maila na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. z informacją o połączeniu zamówień
- pamiętaj, że przynajmniej jedno zamówienie powinno mieć opłaconą przesyłkę.
Dlaczego mój kupon rabatowy nie działa?
Aby kupon rabatowy zadziałał, musisz być zalogowanym użytkownikiem. Zaloguj się i sprawdź dokładnie kod kuponu. Należy zwrócić uwagę na małe i duże litery, datę ważności kuponu oraz warunki dla których powinien zadziałać (np. konkretna włóczka lub odpowiednia ilość sztuk itp.). Kupony rabatowe nie działają na włóczki i inne artukuły, które już są przecenione (chyba, że oferta rabatowa stanowi inaczej).
Gdzie zwrócić zakupiony towar?
Jeżeli chcesz zrezygnować z całości zakupu lub jego części, reklamujesz nabyty towar, możesz go zwrócić zgodnie z regulaminem sklepu na adres: Mari Yarn, ul. Karmelkowa 16a, 52-436 Wrocław.
ZWROTY:
Mari Yarn, 52-436 Wrocław, ul. Karmelkowa 16a
Kliknij i skorzystaj z wygodnej formy zwrotu.
Dlaczego warto się zarejestrować?
Jeżeli składasz zamówienia jako zalogowany użytkownik, wtedy masz prawo do zbierania zamówień, a w przyszłości do otrzymania rabatu 5 lub 10% w zależności od kwoty zamówień. Możesz łatwo sprawdzać status zamówienia, Zbierasz też przy każdym zamówieniu drobne do skarbonki.
Dlaczego nie mogę się zalogować?
Najbardziej prawdopodobną przyczyną jest błędnie wpisywana nazwa użytkownika. Jeżeli nie pamiętasz danych dostępowych, najpierw użyj przypomnienia nazwy użytkownika (okienko logowania -> zapomniałeś nazwy użytkownika?), a dopiero jak otrzymasz nazwę użytkownika, spróbuj zmienić hasło (okienko logowania -> zapomniałeś hasła?). Zmiana hasła przy błędnej nazwie użytkownika nie zadziała.
Jak wykorzystać drobne w skarbonce?
Wystarczy, że się zalogujesz i na dole strony przy ikonce świnki zobaczysz stan swojej skarbonki. Jak klikniesz 'Wymień na kupon', wtedy automatycznie zostanie obniżona wartość towaru w koszyku o wartość skarbonki. Jeżeli nie chcesz w danym momencie robić zakupów, to nic nie szkodzi, masz 2 tygodnie na realizację kuponu, który został wysłany do Ciebie mailem w momencie wymiany skarbonki na kupon.
Jak szybko wysyłacie towar?
Zazwyczaj tego samego dnia. Jeżeli zamówienie jest złożone po godz. 12.00, wtedy wysyłamy w dniu następnym. W przypadku kumulacji zamówień, nie powinno to trwać dłużej niż 2 robocze dni od momentu zaksięgowania wpłaty.
Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?
Tak, zapraszamy do kontaktu od poniedziałku do piątku w godz. 10.00-16.00
Gdzie znajdę dane kontaktowe, adres, telefon?
Wszystkie potrzebne informacje znajdziesz na dole strony w zakładce 'kontakt'.
Na jaki rachunek mam wpłacić pieniądze za zamówienia?
Dane do płatności znajdują się na dole strony w zakładce 'Sprawdź informacje -> płatności'. Możesz również zapłacić przez system szybkich płatności 'Przelewy24' przy realizacji zamówienia lub poprzez PayPal.
Jak zapłacić przez PayPal?
Skorzystaj z szybkich płatności 'Przelewy24', tam możesz wybrać PayPal jako jedną z opcji. Możesz też wysłać pieniądze ręcznie na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. (w tym przypadku koniecznie nas o tym poinformuj).
Po co mam się zapisać do newslettera?
Zazwyczaj raz w miesiącu wysyłamy newsletter na Twoją skrzynkę mailową z informacjami o nowościach, wzorach, filmach i aktualne informacje. Często Ci co są zapisani, otrzymują informację o ofertach specjalnych i obniżkach, które nie są podawane do publicznej wiadomości. Wystarczy, że klikniesz po lewej stronie na przycisk 'Zapisz się do newslettera'. W każdej chwili możesz się wypisać poprzez przycisk 'Wypisz się'.
Jak wysłać pracę do galerii?
Najłatwiej i najszybciej na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kiedy będzie darmowa przesyłka lub promocje na konkretny towar?
Wszelkie działania promocyjne podajemy w newletterze lub w aktualnościach na stronie. Jeżeli nie znajdujesz tam takiej informacji, to znak, że jeszcze nie chcemy o tym mówić.
Czy mogę wziąć zdjęcia ze strony?
Tylko wtedy, gdy nie będziesz ich nigdzie publikowała. Wszelkie użycie publiczne naszych zdjęć jest niedozwolone bez naszej zgody. Zakazem nie są objęte zdjęcia ze spotkań dziewiarskich.